Zadzwoń do nas: +48 880 334 129

Darmowa dostawa od 250 zł

Regulamin sklepu internetowego

§1 Podstawowe definicje
§2 Postanowienia ogólne
§3 Warunki świadczenia usług
§4 Warunki umowy
§5 Realizacja zamówienia
§6 Dostawa
§7 Metody płatności
§8 Rękojmia
§9 Odstąpienie
§10 Postępowanie reklamacyjne
§11 Odpowiedzialność
§12 Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń
§13 Postanowienia dotyczące przedsiębiorców
§14 Postanowienia końcowe

Wstęp
Szanowny Kliencie niniejszy Regulamin reguluje sposób zawierania umów sprzedaży
za pośrednictwem wyżej wymienionej strony internetowej, zasady realizacji tych umów w
tym dostawy, prawa i obowiązki wynikające z obowiązującego prawa oraz tryb odstąpienia
od umowy i postępowania reklamacyjnego. Regulamin składa się z czterech głównych
części:
a) w § od 1 do 3 – znajdują się ogólne uregulowania niniejszego Regulaminu;
b) w § do 4 do 7 – został opisany proces nabycia Towaru/Usług;
c) w § od 8 do 12 – zawarto regulacje związane ze stwierdzeniem wadliwości
Towarów/Usług jak i prawo odstąpienia od umowy;
d) w § od 13 do 14 – zawarto wszystkie pozostałe uregulowania.
§1 Podstawowe definicje

  1. Sklep internetowy – sklep znajdujący się pod adresem niniejszej strony internetowej.
  2. Sprzedawca – A&A BEAUTY S.C. ALEKSANDRA KOŁODZIEJCZYK, AGNIESZKA RYSZKOWSKA,
    z siedzibą przy ul. Ludwika Mroza 17, 34-730 Mszana Dolna,
    NIP: 7372234123.
    Konsument dokonuje nabycia towaru/usługi od przedsiębiorcy wskazanego powyżej.
  3. Adres Sprzedawcy – ilekroć w Regulaminie jest mowa o adresie Sprzedawcy
    rozumie się przez to następujące dane:
    a) Siedzibę (zakładka kontakt)
    b) adres mailowy (zakładka kontakt)
  4. Klient – osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, a w
    wypadkach przewidzianych przez przepisy powszechnie obowiązujące także osoba fizyczna
    posiadająca ograniczoną zdolność do czynności prawnych, osoba prawna albo jednostka
    organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność
    prawną, która zawarła lub zamierza zawrzeć umowę sprzedaży.
  5. Konsument – art. 221 KC: osoba fizyczna dokonująca ze Sprzedawcą czynności
    prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
  6. Umowa sprzedaży – umowa sprzedaży Produktu zamieszczonego na stronie w/w
    Sklepu internetowego zawierana albo zawarta między Klientem a Sprzedawcą za
    pośrednictwem Sklepu internetowego.
  7. Towar – Produkt, rzecz ruchoma, którą Klient nabywa za pośrednictwem Sklepu
    internetowego.
  8. Zamówienie – oświadczenie woli Klienta, złożone za pośrednictwem Sklepu
    internetowego określające: rodzaj i ilość Towaru znajdującego się w asortymencie Sklepu
    internetowego w chwili składania zamówienia, sposób zapłaty, sposób dostarczenia Towaru,
    miejsce wydania Towaru oraz dane Klienta.
  9. Formularz zamówienia – elektroniczna usługa, formularz na nośniku elektronicznym
    dostępny w Sklepie internetowym, umożliwiający złożenie i realizację Zamówienia, między
    innymi za pomocą dodawania Produktów do elektronicznego koszyka oraz określający
    warunki Umowy Sprzedaży, w tym sposób dostawy i płatności.
  10. Czas realizacji zamówienia – czas, w jakim zamówienie złożone przez Klienta Sklepu
    internetowego zostanie skompletowane, zapakowane, opieczętowane przez Sprzedawcę i
    przekazane do doręczenia wybraną przez Klienta formą dostawy.
  11. Dzień roboczy – jeden dzień od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo
    wolnych od pracy.
  12. Obniżki cen – ewentualne rabaty, PROMOCJE i obniżki cen można sprawdzić na
    wykresie przy wyświetlanej cenie produktu. Historia ceny możliwa będzie do obejrzenia
    przez 30 dni wstecz. Zapis cen następuje w sposób weryfikowalny i automatyczny.
  13. Ceny – ceny produktów w e-sklepie są stałe w danym czasie i nie wpływają na nie
    żadne algorytmy ustalania cen niezależnie jak klient trafia na stronę, jakich przeglądarek
    używa. Nie ma też znaczenia płeć, wiek itp
  14. Ustawa o prawach Konsumenta, ustawa – ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach
    Konsumenta (dziennik ustaw z roku 2014 pozycja 827 z późniejszymi zmianami).
    §2 Postanowienia ogólne
  15. Sprzedawca oświadcza, że przestrzega wszelkich wymaganych zasad ochrony
    danych osobowych Klientów jakie są przewidziane między innymi Ustawą o ochronie
    danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2015 r. poz. 2135 z późniejszymi zmianami zgodnie z
    przepisami Rozporządzenia Rady UE 2016/679 (z dnia 27 kwietnia 2016 r. Dz. Urz. UE.L. Nr
    119). Klient wyraża zgodę na gromadzenie, przechowywanie i przetwarzanie przez
    Sprzedawcę danych osobowych wyłącznie w celu bezpośrednio związanym z realizacją
    zamówionej w Sklepie internetowym Usługi/Towaru. Szczegółowe warunki gromadzenia,
    przetwarzania oraz ochrony danych osobowych przez Sprzedawcę określone zostały w
    „Polityce prywatności” Sklepu internetowego.
  16. Sprzedawca oświadcza że towar/usługa jest zgodna z umową, w aspektach takich
    jak opis, rodzaj, ilość́, jakość́, kompletność́ i funkcjonalność́, a w odniesieniu do towarów z
    elementami cyfrowymi – również̇ kompatybilność́, interoperacyjność́ i dostępność́
    aktualizacji; ale również przydatność́ do szczególnego celu, do którego jest potrzebny
    konsumentowi, o którym konsument powiadomił przedsiębiorcę̨ najpóźniej w momencie
    zawarcia umowy i który przedsiębiorca zaakceptował. Ponadto towar, aby został uznany za
    zgodny z umową.
  17. Sprzedawca oświadcza że od dnia 28 maja w związku z wejściem w życie w całej
    Europie rozporządzenia prawnego (z transpozycją dyrektywy (UE) 2019/2161 do prawa
    krajowego) dotyczącego opinii: przedsiębiorcy, którzy udostępniają opinie, muszą
    poinformować, czy i w jaki sposób zapewniono, aby publikowane opinie pochodziły od
    konsumentów, którzy używali danego produktu lub go nabyli. Środki podjęte w tym celu
    muszą być konkretnie wymienione.
  18. Oświadczamy że opinie zamieszczone na naszej stronie pochodzą od rzeczywistych
    klientów którzy zakupili i używali nasze produkty. Opinie zostały wystawione zgodnie z
    przesłaną prośba o ich wystawienie po potwierdzeniu że towar dotarł do klienta.
    Przewidujemy możliwość importowania opinii zamieszczonych w zakładce Google w dziale
    wizytówki naszej firmy opinie mogą pochodzić też z portalu Allegro. Obiecujemy dopełnić
    wszelkich formalności i starań by opinie były rzeczywiste i odpowiadały prawdzie a te
    wystawione nienależycie były usuwane.
  19. Obowiązkowe podstawy prawne w/w uregulowań:
    a) Dyrektywa Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2019/2161 z dnia 27 listopada 2019 r.
    zmieniająca dyrektywę Rady 93/13/EWG i dyrektywy Parlamentu Europejskiego i Rady
    98/6/WE, 2005/29/WE oraz 2011/83/UE w odniesieniu do lepszego egzekwowania i
    unowocześnienia unijnych przepisów dotyczących ochrony konsumenta, OJ L 328,
    18.12.2019, s. 7–28.
    b) Fałszowanie opinii w internecie – doświadczenia konsumentów, na podstawie badania
    PBS Sp. z o.o. na zlecenie UOKIK, publikacja dostępna
    https://uokik.gov.pl/aktualnosci.php?news_id=17411
    c) Dyrektywa 2005/29/WE Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 11 maja 2005 r.
    dotycząca nieuczciwych praktyk handlowych stosowanych przez przedsiębiorstwa wobec
    konsumentów na rynku wewnętrznym oraz zmieniająca dyrektywę Rady 84/450/EWG,
    dyrektywy 97/7/WE, 98/27/WE i 2002/65/WE Parlamentu Europejskiego i Rady oraz
    rozporządzenie (WE) nr 2006/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady („Dyrektywa o
    nieuczciwych praktykach handlowych”) (OJ L 149, 11.6.2005, p. 22–39, z późn. zmianami).
    d) Zawiadomienie Komisji – Wytyczne dotyczące wykładni i stosowania dyrektywy
    2005/29/WE Parlamentu Europejskiego i Rady dotyczącej nieuczciwych praktyk handlowych
    stosowanych przez przedsiębiorstwa wobec konsumentów na rynku wewnętrznym, OJ C
    526, 29.12.2021, s. 1–129.
    e) Dyrektywa Parlamentu Europejskiego i Rady 2011/83/UE z dnia 25 października 2011 r.
    w sprawie praw konsumentów, zmieniająca dyrektywę Rady 93/13/EWG i dyrektywę
    1999/44/WE Parlamentu Europejskiego i Rady oraz uchylająca dyrektywę Rady
    85/577/EWG i dyrektywę 97/7/WE Parlamentu Europejskiego i Rady (OJ L 304, 22.11.2011,
    p. 64–88, z późn. zmianami).
  20. Składając zamówienia w Sklepie, Klient ma możliwość zapoznania się z
    Regulaminem, akceptując jego treść poprzez oznaczenie odpowiedniego pola w formularzu.
    Do realizacji zamówienia konieczna jest akceptacja postanowień regulaminu. Informujemy,
    że zawarcie Umowy sprzedaży za pośrednictwem Internetu i akceptacja regulaminu pociąga
    za sobą obowiązek zapłaty za zamówiony Towar.
  21. Administrator danych stosuje odpowiednie środki techniczne i organizacyjne
    zapewniające ochronę danych osobowych miarodajnie do zagrożeń oraz kategorii danych
    objętych ochroną. Przede wszystkim chroni dane przed ich udostępnieniem, zabraniem,
    przetwarzaniem, utratą, zmianą uszkodzeniem lub zniszczeniem przez osoby do tego
    nieuprawnione. Szczegółowy zakres ochrony uregulowany został zgodnie z wymaganiami w

polityce Ochrony Danych osobowych (polityka bezpieczeństwa, regulamin ochrony danych
osobowych, instrukcja zarządzania systemem informatycznym).

  1. Dane Administratora Państwa danych osobowych znajdują się na w zakładce
    „kontakt” umiejscowionej na stronie internetowej.
  2. Każdej osobie której dane są przetwarzane przysługuje prawo do:
    a) nadzorowania i kontroli przetwarzania danych osobowych, dla których sprzedawca
    prowadzi zbiór danych klientów w/w sklepu;
    b) uzyskania wyczerpującej informacji, czy taki zbiór istnieje i jest prowadzony przez
    sprzedawcę;
    c) ustalenia kto jest administratorem danych, ustalenia jego adresu, siedziby, nazwy, w
    sytuacji gdy administratorem jest osoba fizyczna do ustalenia jej imienia i nazwiska oraz
    miejsca zamieszkania;
    d) uzyskania informacji o celu, zakresie, sposobie, czasie przetwarzania danych
    zawartych w takim zbiorze;
    e) uzyskania informacji w powszechnie zrozumiałej formie treści tych danych;
    f) poznania źródła, z którego pochodzą dane, które jej dotyczą, chyba że administrator
    danych jest zobowiązany do zachowania w tym zakresie w tajemnicy informacji niejawnych
    lub zachowania tajemnicy zawodowej;
    g) żądania uzupełnienia, uaktualnienia, sprostowania danych osobowych, czasowego
    zawieszenia lub ich usunięcia, jeżeli są one niekompletne, nieaktualne, nieprawdziwe lub
    zostały zebrane z naruszeniem ustawy albo są już zbędne do realizacji celu, dla którego
    zostały zebrane.
  3. Klientowi zgodnie z punktem 8 przysługuje prawo wglądu w treść przetwarzanych
    danych osobowych, ich poprawiania, a także żądania usunięcia tych danych. Administrator
    danych osobowych jest obowiązany, do uzupełnienia, uaktualnienia, sprostowania danych,
    czasowego lub stałego wstrzymania przetwarzania lub ich usunięcia ze zbioru na bieżąco i
    od razu po zgłoszeniu, chyba że żądanie dotyczy danych osobowych, co do których tryb ich
    uzupełnienia, uaktualnienia lub sprostowania określają odrębne przepisy prawa w tym
    ustawy.
  4. Klient w procesie finalizacji zamówienia wyraża zgodę na gromadzenie i
    przetwarzanie przez Sprzedawcę danych osobowych w rozumieniu ustawy o ochronie
    danych osobowych. Dane mogą być przekazywane innemu podmiotowi tylko w sytuacji
    prawem wymaganych bądź niezbędnych dla realizacji składanego zamówienia.
  5. Klient może wyrazić zgodę na otrzymywanie od Sprzedawcy informacji o charakterze
    reklamowym i handlowym drogą elektroniczną przez zapisanie się do NEWSLETTERA.
  6. Klient korzystający z Usług Sprzedawcy realizowanych za pośrednictwem Sklepu
    internetowego zobowiązany jest do przestrzegania niniejszego Regulaminu w zakresie jaki
    jest niezbędny do realizacji złożonego zamówienia i nie jest sprzeczny z obowiązującym
    prawem oraz z zasadami współżycia społecznego.
  7. Sprzedawca Sklepu internetowego oświadcza, że Towary dostępne i sprzedawane w
    jego Sklepie internetowym są Towarami nowymi, używalnymi, bezpiecznymi i wolnymi od
    wad fizycznych oraz prawnych. Towary w pełni odpowiadają właściwościom jakie są
    wyeksponowane i opisane na stronie Sklepu internetowego.
  8. Sprzedawca realizuje zamówienia na terytorium Polski oraz zamówienia składane
    przez Konsumentów w Europie, a po uprzednim ustaleniu warunków dostawy także w
    innych krajach.
  9. Wszystkie znajdujące się w sprzedaży Sklepu internetowego Towary zostały
    wprowadzone na rynek polski w sposób legalny i odpowiadający przepisom prawa.

Informacje dotyczące Towaru znajdujące się na stronie Sklepu internetowego stanowią
zaproszenie do zawarcia umowy w rozumieniu art. 71 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r.
Kodeksu cywilnego.

  1. Wszelkie ceny Produktów/Towarów/Usług podane na stronie Sklepu internetowego
    podawane są w walucie polskiej (polskich złotych), są cenami brutto zawierającymi podatek
    VAT, cła oraz inne składniki prawem nakładane.
  2. UWAGA: Podane na stronie Sklepu internetowego ceny Towarów nie zawierają
    kosztów dostawy, są one doliczane dopiero na etapie wyboru przez Klienta sposobu
    dostarczenia zamawianego Towaru.
  3. Przedsiębiorca prowadzący jednoosobowo działalność gospodarczą, jeśli dokona
    zakupu, który nie ma związku z prowadzoną przez niego działalnością posiada prawo do
    odstąpienia od umowy w terminie 14 dni kalendarzowych od momentu objęcia Towaru w
    posiadanie przez Klienta lub osobę trzecią przez niego wskazaną inną niż przewoźnik.
  4. Dla przypomnienia. W związku z nowymi przepisami Kodeksu cywilnego
    ustawodawca zaplanował także dodanie art. 38a do Ustawy o prawach konsumenta, który
    umożliwi jednoosobowym firmom korzystanie z 14 dniowego prawa zwrotu – w poniższym
    brzmieniu: ,,Art. 38a Przepisy dotyczące konsumenta zawarte w niniejszym rozdziale stosuje
    się do osoby fizycznej zawierającej umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością
    gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru
    zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią
    działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i
    Informacji o Działalności Gospodarczej.”
  5. Art. 556(4) Zawarte w niniejszym dziale przepisy dotyczące konsumenta, z wyjątkiem
    art. 558 § 1 zdanie drugie, stosuje się do osoby fizycznej zawierającej umowę bezpośrednio
    związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona
    dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu
    wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów
    o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
  6. Weryfikacja tego, czy dana czynność ma zawodowy charakter, będzie odbywać się w
    oparciu o CEiDG — Centralną Ewidencję i Informację o Działalności Gospodarczej — a
    konkretnie o wpisane tam kody PKD określające rodzaje działalności gospodarczej.
  7. Przedsiębiorcy prowadzący jednoosobowo działalność uzyskają uprawnienia w
    zakresie:
  • niedozwolonych klauzul stosowanych we wzorcach umownych;
  • rękojmi za wady rzeczy sprzedanej;
  • roszczenia regresowego do poprzedniego sprzedawcy w związku z wykonaniem
    reklamacji konsumenta;
  • prawa odstąpienia od umowy zawartej na odległość lub poza lokalem
    przedsiębiorstwa w terminie 14 dni;
  1. Przepisy dotyczące konsumenta, zawarte w art. 385(1)-385(3) k.c. [dotyczących
    niedozwolonych postanowień umownych] stosuje się do osoby fizycznej zawierającej
    umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy
    wynika, że nie posiada ona dla niej charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności
    z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na
    podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
  2. Nowy art. 385(5) k.c. dotyczy tylko niedozwolonych postanowień umownych (klauzul
    abuzywnych). Przepisy o klauzulach abuzywnych będą po 1 stycznia 2021 r. stosowane do
    jednoosobowych przedsiębiorców. Katalog przykładowych dwudziestu trzech klauzul

abuzywnych zawarty jest w art. 385(3) k.c. Z kolei w aktualnej wersji rejestru klauzul
abuzywnych prowadzonego przez Prezesa UOKiK.

  1. Nowe regulacje będą miały zastosowanie do umów zawartych po dniu 21 stycznia
    2021 r. Przepisów art. 385[5], art. 556[4], art. 556[5] i art. 576[5] ustawy zmienianej w art. 1
    nie stosuje się do umów zawartych przed dniem 1 stycznia 2021 r. Przepisu art. 38a ustawy
    zmienianej w art. 55 nie stosuje się do umów zawartych przed dniem 1 stycznia 2021 r.
  2. Przedsiębiorcy prowadzący jednoosobowo działalność gospodarczą nadal nie będą
    mogli korzystać z pomocy instytucji wspierających konsumentów w ochronie ich praw, w tym
    z pomocy Powiatowych/Miejskich Rzeczników Konsumenta czy UOKIK.

§3 Warunki świadczenia usług

  1. Niniejszy Sklep internetowy świadczy usługi za pomocą drogi elektronicznej,
    warunkiem przystąpienia do umowy jest przede wszystkim wypełnienie internetowego
    formularza zamówienia w celu zawarcia umowy sprzedaży. Przystąpienie do zawarcia
    umowy jest dobrowolne.
  2. Umowa o świadczenie usług zawierana jest drogą elektroniczną w postaci
    umożliwienia wypełnienia formularza zamówienia Klientowi Sklepu internetowego, umowa
    zawierana jest na czas oznaczony w momencie przystąpienia przez Klienta do wypełnienia
    formularza oraz ulega rozwiązaniu z chwilą odstąpienia od wypełnienia formularza lub z
    chwilą przesłania wypełnionego formularza Sprzedawcy. Proces wypełniania formularza
    zamówienia jest zorganizowany tak, aby każdy Klient miał możliwość zapoznania się z nim
    przed podjęciem decyzji o zawarciu umowy albo o dokonaniu zmiany umowy.
  3. Usługa określona w pkt. 1 świadczona jest nieodpłatnie, może wymagać jednak
    dostępu do sieci internetowej.
  4. Zamówienie drogą elektroniczną można składać 24 godz. na dobę 7 dni w tygodniu.
  5. Klient finalizując zakup w odpowiednim okienku zamówienia zaznacza opcję
    „Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez sklep moich danych osobowych zawartych w
    formularzu zamówienia w celu i zakresie niezbędnym do realizacji zamówienia.” – jest ona
    niezbędna do zawarcia umowy. Podanie przez Państwa danych osobowych jest niezbędne
    do złożenia zamówienia, niepodania danych osobowych będzie równoznaczne z
    odstąpieniem od zawarcia umowy.
  6. Zgodnie z art. 8 ust. 2 RODO, administrator, uwzględniając dostępną technologię,
    podejmuje rozsądne starania, by zweryfikować, czy osoba sprawująca władzę rodzicielską
    lub opiekę nad dzieckiem (poniżej 16 lat) wyraziła zgodę lub ją zaaprobowała.
  7. Koszty Klienta związane z dostępem do sieci Internet i transmisją danych ponoszone
    są wyłącznie przez Klienta zgodnie z taryfą swojego dostawcy z którym klient podpisał
    umowę o świadczenie usług internetowych.
    §4 Warunki umowy
  8. Dla dokonania zawarcia ważnej i wiążącej strony Umowy sprzedaży Klient dokonuje
    wyboru zgodnie z wyświetloną ofertą Sklepu internetowego określając ilość Towaru jaką
    zamierza nabyć oraz w razie takiej możliwości wskazując cechy zamawianego Produktu
    oraz odpowiednio jego specyfikację. Łącznie z wyborem Towaru, Klient wypełnia
    internetowy formularz zamówienia, wskazując w nim dane niezbędne do realizacji
    zamówienia przez Sprzedawcę takie jak na przykład ilości, miejsce dostawy oraz formy

płatności, w oparciu o wyświetlane Klientowi komunikaty i informacje dostępne na stronie
oraz zawarte w niniejszym Regulaminie.

  1. Zamówienia można składać w następujący sposób:
    a) poprzez formularz dostępny na stronie internetowej Sklepu (koszyk klienta),
    b) e-mailem na adres dostępny na stronie internetowej Sklepu,
    c) telefonicznie na nr telefonu dostępny na stronie internetowej Sklepu.
  2. Warunkiem realizacji zamówienia jest podanie przez Klienta/Przedsiębiorcy danych
    pozwalających na weryfikację Klienta/Przedsiębiorcy i odbiorcy towaru. Sklep potwierdza
    przyjęcie zamówienia poprzez wysłanie na podany podczas składania zamówienia adres e-
    mail, wiadomości opisującej przedmiot zamówienia. W przypadku podania niepełnych,
    błędnych, sprzecznych informacji przez Klienta/Przedsiębiorcę podczas składania
    zamówienia, Sklep skontaktuje się z Klientem/Przedsiębiorcom w celu usunięcia błędów.
  3. Rejestracja Konta Klienta w Sklepie internetowym jest dobrowolna i nieodpłatna.
  4. W przypadku udostępnienia przez Sprzedawcę możliwości zamówienia Towaru,
    którego właściwości polegają na tym, że jest on wykonywany na indywidualne zamówienie
    Klienta, Klient przesyła wraz z internetowym formularzem zamówienia treści niezbędne do
    wykonania Towaru tj. tekst, grafikę, wymiary itp., zgodnie z wymaganiami technicznymi
    zawartymi przy opisie Towaru bądź wybiera odpowiednią specyfikację Towaru z podanych
    przez Sprzedawcę wariantów dostępnych możliwości konfiguracji danego Towaru.
  5. Niezwłocznie po otrzymaniu zamówienia Sprzedawca przesyła Klientowi drogą
    elektroniczną na podany w trakcie składania zamówienia adres poczty elektronicznej
    oświadczenie o przyjęciu zamówienia stanowiące równocześnie jego potwierdzenie. Z
    chwilą otrzymania wiadomości przez Klienta dochodzi do zawarcia umowy sprzedaży.
  6. Wiadomość podsumowująca i potwierdzająca zamówienie zawiera wszystkie
    wcześniej ustalone warunki umowy sprzedaży, a w szczególności ilość oraz rodzaj
    zamówionego Towaru, jego specyfikację w przypadku zamówienia Towarów o
    indywidualnych właściwościach określonych przez Klienta Sklepu internetowego, całkowitą
    cenę do zapłaty (określoną w polskich złotych) wraz z kosztami dostawy oraz wysokością
    przyznanych rabatów (o ile dotyczy).
  7. W przypadku posiadania przez Klienta większej ilości rabatów pochodzących z kilku
    źródeł/promocji podlegają one łączeniu/sumowaniu tylko w sytuacji gdy jest to wyraźnie
    określone w Regulaminie promocji. W przypadku braku zapisu co do sposobu łączenia
    różnych promocji/rabatów można wybrać tylko jeden rabat (jedną promocję) przy danym
    zakupie.
    §5 Realizacja zamówienia
  8. Sprzedawca rzetelnie realizuje zamówienia Klienta według kolejności ich wpłynięcia
    – każde zamówienie jest dla nas priorytetowe i bardzo ważne!
  9. Czas realizacji zamówienia dla pojedynczego Klienta wynosi od 1 do 5 dni roboczych
    licząc od dnia wysłania przez Klienta Zamówienia. W przypadku produktów oznaczonych
    dostępnością ‘na zamówienie’ czas dostawy określany jest na stronie produktu. Na czas
    realizacji zamówienia składa się przede wszystkim czas przygotowania zamówienia
    (kompletowanie oraz pakowanie zamówienia, wydanie przesyłki kurierowi, a w wybranych
    przypadkach wykonanie Towaru). Czas dostawy zamówienia zależny jest od wybranego
    sposobu doręczenia, może on się zmieniać w zależności od rodzaju wskazanego przez
    Klienta środka transportu.
  10. W przypadku zaistnienia wyjątkowych okoliczności lub braku możliwości realizacji
    zamówienia we wskazanym w pkt. 2 terminie, Sprzedawca niezwłocznie kontaktuje się z

Klientem w celu ustalenia dalszego trybu postępowania w tym ustalenia innego terminu
realizacji zamówienia, zmiany sposobu doręczenia.
§6 Dostawa

  1. Dostawa Towaru odbywa się za pośrednictwem operatora Poczty Polskiej lub firmy
    kurierskiej lub w inny sposób zaakceptowany przez strony niewiążący się z nadmiernymi i
    nieuzasadnionymi kosztami po stronie Sprzedawcy i Klienta.
  2. Zamówione Towary dostarczane są zgodnie z wyborem Klienta bądź to
    bezpośrednio na adres Klienta wskazany w internetowym formularzu składanego
    zamówienia i potwierdzonego przez Klienta, jako adres do wysyłki lub odbierane osobiście w
    punkcie odbioru osobistego pod adresem podanym w trakcie wykonywania zamówienia.
  3. Towar zawsze zapakowany jest w sposób odpowiadający jego właściwościom, tak
    aby nie ulegał podczas transportu uszkodzeniom, utracie bądź zniszczeniu.
  4. Klient na bieżąco jest informowany o kosztach dostawy, są one podawane w trakcie
    wypełniania przez Klienta internetowego formularza zamówienia. Wysokość kosztów wysyłki
    zależy od kraju do którego wysyłane jest zamówienie, ilości zamawianych towarów ich wagi
    oraz sposobu nadania przesyłki.
    §7 Metody płatności
  5. Sprzedawca umożliwia płatność za zamówiony Towar w formie przedpłaty na
    rachunek bankowy.
  6. Płatność elektroniczna kartą kredytową (Visa, Visa Electron, MasterCard, Maestro)
    lub przelewem internetowym bankowości elektronicznej za pośrednictwem serwisu płatności
    internetowych PayU, PayPal, Przelewy24.
  7. Gotówką przy odbiorze zamówionego Towaru (płatność za pobraniem) – Klient
    dokonuje zapłaty u kuriera odbierając zamówiony Towar dostarczony za pośrednictwem
    firmy kurierskiej na adres wskazany przez Klienta w zamówieniu.
  8. Sprzedawca dokumentuje sprzedaż Towaru zgodnie z żądaniem Klienta.
    §8 Rękojmia
  9. Dostarczenie Towaru w ramach realizacji wynikających z rękojmi za wady odbywa
    się na koszt Sprzedawcy.
  10. UWAGA! Roszczenie o usunięcie wady lub wymianę po 1 stycznia 2023 obowiązują
    ogólne terminy przedawnienia roszczeń tj. : “Art. 118 kodeksu cywilnego Jeżeli przepis
    szczególny nie stanowi inaczej, termin przedawnienia wynosi sześć lat, a dla roszczeń o
    świadczenia okresowe oraz roszczeń związanych z prowadzeniem działalności
    gospodarczej – trzy lata. Jednakże koniec terminu przedawnienia przypada na ostatni dzień
    roku kalendarzowego, chyba że termin przedawnienia jest krótszy niż dwa lata”.”
  11. Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada zostanie stwierdzona przed
    upływem dwóch lat od dnia wydania Towaru Konsumentowi.. Od 1 stycznia 2023 roku
    minimalny czas na reklamację z tytułu braku zgodności towaru z umową wyniesie 2 lata.
    Termin ten odnosi się do wszystkich towarów – nowych i używanych. Sprzedawca
    odpowiada wobec Konsumenta jeżeli Towar konsumpcyjny w chwili jego wydania był
    niezgodny z umową, posiada wady fizyczne, prawne. Sprzedawca odpowiada za
    niezgodność Towaru konsumpcyjnego z umową w przypadku jej stwierdzenia przed
    upływem dwóch lat od wydania tego Towaru Kupującemu, przy czym w razie wymiany

Towaru termin ten biegnie na nowo. Wada fizyczna polega na niezgodności rzeczy
sprzedanej z umową. W szczególności rzecz sprzedana jest niezgodna z umową, jeżeli:
a) nie ma właściwości, które rzecz tego rodzaju powinna mieć ze względu na cel w
umowie oznaczony albo wynikający z okoliczności lub przeznaczenia;
b) nie ma właściwości, o których istnieniu Sprzedawca zapewnił Kupującego, w tym
przedstawiając próbkę lub wzór;
c) nie nadaje się do celu, o którym Kupujący poinformował Sprzedawcę przy zawarciu
umowy, a Sprzedawca nie zgłosił zastrzeżenia co do takiego jej przeznaczenia;
d) została Kupującemu wydana w stanie niezupełnym.

  1. Domniemanie niezgodności towaru z umową wynosi 2 lata.
  2. Zgłoszenie o wadach Towaru należy przesłać drogą elektroniczną na adres mailowy
    Sprzedawcy lub w formie pisemnej na adres pocztowy Sprzedawcy (patrz §1 pkt 3.: „Adres
    Sprzedawcy”). Jeśli konsument ma trudności i nie wie jak skonstruować zgłoszenie o
    wadach Towaru, zgłoszenie może przesłać dla przykładu na formularzu stanowiącym
    załącznik nr 2 do niniejszego Regulaminu, co stanowi tylko i wyłącznie ułatwienie dla
    procesu reklamacji, nie stanowi żadnego wymogu korzystania z w/w wzorca dla
    skuteczności reklamacji.
  3. Jeżeli jest to niezbędne dla prawidłowej oceny wad fizycznych Towaru, na prośbę i
    po ustaleniach wstępnych ze Sprzedawcą, Towar należy dostarczyć na adres siedziby
    Sprzedawcy (patrz §1 pkt 3.: „Adres Sprzedawcy”) gdy tylko właściwości Produktu na to
    pozwalają.
  4. Sprzedawca odpowiada niezwłocznie na zgłoszenie Konsumenta jednak nie później
    niż w terminie do 14 dni kalendarzowych od dnia jego otrzymania. Nierozpatrzenie
    zgłoszenia w zakreślonym terminie jest równoznaczne z jego uwzględnieniem przez
    Sprzedawcę i uznaniem go za uzasadnione.
  5. W wypadku pierwszej reklamacji klient może liczyć na naprawę towaru albo
    wymianę. Dopiero, gdy przedsiębiorca odmówi usunięcia wady albo wymiany, konsument
    otrzyma prawo odstąpienia od umowy. Dla towaru elektronicznego konsument będzie mógł
    żądać również usunięcia wad usług cyfrowych A jeżeli usunięcie wady lub wymiana będą
    nieskuteczne, może żądać obniżenia ceny lub odstąpić od umowy.
  6. Sprzedawca pokrywa koszty odebrania Towaru, dostawy, usunięcia wad lub wady i
    wymiany Towaru na nowy.
    §9 Odstąpienie
  7. Zgodnie z przepisami prawa Klientowi będącemu Konsumentem w myśl art. 27
    ustawy z dnia 30 maja 2014 r. (Dz.U. z 2014 r. poz. 827 z późn. zm.) o prawach
    Konsumenta, przysługuje prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość bez
    podawania przyczyny.
  8. Zgodnie z art. 38 pkt. 13 ustawy o prawach konsumenta – „ o dostarczanie treści
    cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia
    rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od
    umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od
    umowy.” – w takiej sytuacji prawo odstąpienia nie przysługuje.
  9. Prawo do odstąpienia od umowy przysługuje w terminie 14 dni kalendarzowych od
    momentu objęcia Towaru w posiadanie przez Klienta będącego jednocześnie Konsumentem
    lub osobę trzecią przez niego wskazaną inną niż przewoźnik.
  10. Gdy Klient będący Konsumentem odstąpi od umowy, umowa jest uważana za
    niezawartą, a Konsument jest zwolniony wówczas z wszelkich zobowiązań. To co strony
    świadczyły sobie nawzajem podlega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba że zmiana
    była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie
    później niż w terminie czternastu dni.
  11. Klient będący Konsumentem może odstąpić od umowy, składając oświadczenie na
    internetowym formularzu stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego Regulaminu,
    przesyłając je drogą elektroniczną lub na adres pocztowy Sprzedawcy według wyboru
    Klienta. Załącznik nr 1 stanowi tylko pomoc w odstąpieniu od umowy, nie jest wzorem
    koniecznym do skorzystania z prawa do odstąpienia od umowy. Klient może ale nie musi z
    niego korzystać. Dla skutecznego odstąpienia wystarczy przesłanie oświadczenia na piśmie
    na adres Sprzedawcy.
  12. Do zachowania terminu określonego w pkt. 2 wystarczy wysłanie oświadczenia
    Klienta o odstąpieniu od umowy przed jego upływem.
  13. Sprzedawca niezwłocznie potwierdzi Klientowi otrzymanie oświadczenia o
    odstąpieniu od umowy i stosownie poinformuje Klienta o dalszym postępowaniu, w tym o
    sposobie zwrotu Towaru oraz w razie pytań udzieli na nie odpowiedzi.
  14. Sprzedawca niezwłocznie, w terminie nie dłuższym niż 14 dni kalendarzowych od
    dnia otrzymania oświadczenia Klienta o odstąpieniu od umowy, zwróci Klientowi wszelkie
    otrzymane od niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy. Sprzedawca dokonuje
    zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył Klient, chyba
    że Klient wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu płatności, który nie wiąże się dla niego
    z żadnymi kosztami.
  15. Jeżeli Sprzedawca po uzyskaniu zgody od Klienta nie zobowiązał się, że sam
    odbierze od niego Towar, Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem otrzymanych
    płatności, w tym kosztów dostarczenia rzeczy aż do chwili otrzymania Towaru z powrotem
    lub dostarczenia przez Klienta dowodu/potwierdzenia jego odesłania, w zależności od tego,
    które zdarzenie nastąpi wcześniej.
  16. Klient ma obowiązek zwrócić rzecz Sprzedawcy lub przekazać ją osobie
    upoważnionej przez Sprzedawcę niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni
    kalendarzowych, od dnia w którym odstąpił od umowy, chyba że Sprzedawca zaproponował,
    że sam odbierze Towar. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Towaru przed jego
    upływem.
  17. Klient będący Konsumentem ponosi wyłącznie bezpośrednie koszty zwrotu Towaru.
  18. Konsumentowi, przysługuje prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość,
    bez podania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w art.
    33, art. 34 Prawa konsumenckiego.
  19. Towar należy dostarczyć na Adres Sprzedawcy (patrz §1 pkt 3.: „Adres
    Sprzedawcy”).
  20. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące
    wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia
    charakteru, cech i funkcjonowania Towaru. Oznacza to, że Kupujący ma prawo ocenić i
    sprawdzić Towar, ale tylko w taki sposób w jaki mógłby to uczynić w sklepie stacjonarnym
    (czyli sprawdzić jego kompletność i parametry techniczne). Konsument nie może bowiem
    normalnie użytkować rzeczy w przeciwnym razie odstępując od umowy może zostać
    obciążony dodatkowymi kosztami w związku ze zmniejszeniem jej wartości.
  21. Prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje Klientowi w odniesieniu do umów
    określonych w art. 38 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach Konsumenta m. in. w
    sytuacji:
    a) o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą
    Konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu
    świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy;
    b) w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi
    przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do
    odstąpienia od umowy;
    c) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana
    według specyfikacji Konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych
    potrzeb;
    d) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub
    mająca krótki termin przydatności do użycia;
    e) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym
    opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę
    zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
    f) w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na
    swój charakter zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami.
    §10 Postępowanie reklamacyjne
  22. Dla prawidłowego złożenia reklamacji Klient powinien podać swoje dane takie jak:
    imię i nazwisko lub nazwę firmy, adres zamieszkania lub adres siedziby firmy oraz adres
    poczty elektronicznej, przedmiot reklamacji, w miarę możliwości numer zamówienia wraz ze
    wskazaniem okresu czasu, którego dotyczy reklamacja oraz okoliczności uzasadniające
    złożenie reklamacji (opis na czym ona polega) ewentualnie jakich cech Towar zamawiany
    nie posiada, a według zapewnień Sprzedawcy lub według sposobu przedstawienia go
    Klientowi miał posiadać.
  23. Jeżeli Klientem jest Konsument, w wypadku pierwszej reklamacji klient może liczyć
    na naprawę towaru albo wymianę. Dopiero, gdy przedsiębiorca odmówi usunięcia wady albo
    wymiany, konsument otrzyma prawo odstąpienia od umowy. Dla towaru elektronicznego
    konsument będzie mógł żądać również usunięcia wad usług cyfrowych A jeżeli usunięcie
    wady lub wymiana będą nieskuteczne, może żądać obniżenia ceny lub odstąpić od umowy.,
    Jeżeli doprowadzenie rzeczy do zgodności z umową w sposób wybrany przez Klienta jest
    niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem
    proponowanym przez Sprzedawcę. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się
    wartość rzeczy wolnej od wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a także bierze się pod
    uwagę niedogodności, na jakie narażałby Klienta inny sposób zaspokojenia.
  24. Jeżeli przepisy odrębne nie stanowią inaczej, przedsiębiorca jest obowiązany
    udzielić odpowiedzi na reklamację konsumenta w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania.
    Jeżeli przedsiębiorca nie udzielił odpowiedzi na reklamację w terminie, o którym mowa wyżej
    , uważa się, że uznał reklamację. Odpowiedź na reklamację przedsiębiorca przekazuje
    konsumentowi na papierze lub innym trwałym nośniku (np. pamięci USB lub płycie CD/DVD,
    odpowiadając na reklamację.)”
  25. W przypadku nierozpatrzenia zgłoszenia w zakreślonym terminie, należy uznać je za
    uwzględnione przez Sprzedawcę. Roszczenie dotyczące odstąpienia od umowy, w

przypadku jego nierozpatrzenia w terminie, nie jest równoznaczne z uznaniem złożonej
reklamacji
§11 Odpowiedzialność

  1. Zamieszczając ewentualne treści oraz udostępniając je Klient dobrowolnie je
    rozpowszechniania. Sprzedawca nie jest dostawcą treści i w żaden sposób nie utożsamia
    się z nimi, jest jedynie podmiotem, który udostępnia zasoby teleinformatyczne. Klient
    oświadcza, że:
    a) jest uprawniony do korzystania i udostępniania zamieszczanych przez siebie treści
    autorskich praw majątkowych, praw własności przemysłowej lub praw pokrewnych;
    b) umieszczenie oraz udostępnienie w ramach usług, danych osobowych, wizerunku,
    informacji dotyczących innych osób niż Klient odbyło się w sposób zgodny z prawem,
    dobrowolny oraz za zgodą właścicieli treści, których one dotyczą;
    c) akceptuje wgląd do opublikowanych przez siebie informacji, danych, obrazów i
    innych treści przez pozostałych Klient oraz Sprzedawcę, zezwala Sprzedawcy nieodpłatnie
    na ich wykorzystanie;
    d) wyraża zgodę na dokonywanie opracowań, modyfikacji i interpretacji utworów w
    rozumieniu Ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych.
  2. Klient nie jest uprawniony do:
    a) zamieszczania danych osobowych osób trzecich, rozpowszechniania wizerunku bez
    wymaganego zezwolenia lub zgody osoby trzeciej której dane te dotyczą;
    b) zamieszczania treści o charakterze reklamowym i lub promocyjnym, niezgodny z
    celem działalności sklepu.
  3. Zabronione jest zamieszczanie przez Klienta treści które mogłyby w szczególności:
    a) z zamiarem naruszenia dóbr osobistych osób trzecich;
    b) zamieszczonych w złej wierze bądź takich które mogły by być za takie uznane;
    c) naruszać prawa osób trzecich, praw autorskich, praw pokrewnych, praw własności
    przemysłowej, tajemnicy przedsiębiorstwa lub objętych klauzulą poufności zwłaszcza
    określanych jako tajne lub ściśle tajne;
    d) umieszczania treści obraźliwych bądź stanowiących groźbę skierowaną do innych
    osób, wypowiedzi powszechnie uważanych za obraźliwe np. wulgaryzmy;
    e) naruszać słuszne interesy Sprzedawcy;
    f) rozsyłanie lub umieszczanie w ramach Sklepu Internetowego niezamówionej
    informacji handlowej (spam);
    g) naruszać w inny sposób dobre obyczaje, przepisy obowiązującego prawa, normy
    społeczne lub obyczajowe.
  4. W przypadku otrzymania powiadomienia przez osobę trzecią, uprawnioną bądź
    organ władzy Państwowej Sprzedawca zastrzega sobie prawo do modyfikowania lub
    usuwania treści zamieszczanych przez Klient, w sytuacji stwierdzenia że mogą one stanowić
    naruszenie niniejszego Regulaminu lub obowiązujących przepisów prawa. Sprzedawca nie
    kontroluje na bieżąco zamieszczanych treści.
    § 12 Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń
  5. Informacje o pozasądowych sposobach rozpatrywania reklamacji i dochodzenia
    roszczeń, a także zasady dostępu do tych procedur udostępniane są w siedzibach oraz na
    stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników Konsumentów, organizacji

społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona Konsumentów, Wojewódzkich
Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami Urzędu Ochrony
Konkurencji i Konsumentów:
www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php,www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php,
www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php

  1. Konsument posiada między innymi następujące możliwości skorzystania z
    pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia swoich roszczeń:
  2. zwrócenie się do Wojewódzkiego Inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o
    wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu.
  3. zwrócenie się do stałego polubownego Sądu Konsumenckiego działającego przy
    Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu
    wynikłego z zawartej umowy, adres www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php.
  4. zwrócenie się o bezpłatną pomoc prawną m.in. do Federacji Konsumentów – adres
    strony internetowej: www.federacjakonsumentow.org.pl.
  5. W rozwiązywaniu sporów transgranicznych pomaga Sieć Europejskich Centrów
    Konsumenckich. Adresy tych instytucji dostępne są na stronie internetowej Europejskiego
    Centrum Konsumenckiego www.konsument.gov.pl.
  6. Konsument może również skorzystać z platformy internetowego systemu
    rozstrzygania sporów (platforma ODR), zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu
    Europejskiego i Rady (UE) Nr 524/2013 z dnia 21 maja 2013 r. w sprawie internetowego
    systemu rozstrzygania sporów Konsumenckich oraz zmiany rozporządzenia (WE) nr
    2006/2004 i dyrektywy 2009/22/WE (rozporządzenie w sprawie ODR w sporach
    konsumenckich). ODR (online dispute resolution) dostępnej pod adresem elektronicznym:
    http://ec.europa.eu/consumers/odr/ Europejska platforma ODR stanowi jeden wspólny punkt
    dostępu dla konsumentów i przedsiębiorców, umożliwiający pozasądowe rozstrzyganie
    sporów dotyczących zobowiązań umownych, wynikających z zawartej internetowej umowy
    sprzedaży:
    https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=PL
  7. Skorzystanie z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia
    roszczeń ma charakter dobrowolny i może mieć miejsce tylko i wyłącznie gdy obie strony
    sporu tj Sprzedawca i Klient wyrażą na to zgodę.
    § 13 POSTANOWIENIA DOTYCZĄCE PRZEDSIĘBIORCÓW
  8. Regulację i postanowienia w niniejszym paragrafie 13 dotyczą tylko i wyłącznie
    Klientów i Usługobiorców nie będących konsumentami (zakup o charakterze zawodowym).
  9. Sprzedawca zastrzega sobie prawo odstąpienia od umowy sprzedaży zawartej z
    klientem niebędącym konsumentem w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej zawarcia.
    Odstąpienie od umowy sprzedaży może nastąpić bez podania przyczyny i nie może rodzić z
    tego tytułu po stronie klienta niebędącego konsumentem żadnych roszczeń w stosunku do
    sprzedawcy.
  10. W wypadku klientów będących usługobiorcami i nie będących jednocześnie
    konsumentami usługodawca może wypowiedzieć umowę o świadczenie Usługi
    Elektronicznej ze skutkiem natychmiastowym nawet bez wskazywania przyczyn, pod
    warunkiem że wysłał klientowi stosowne oświadczenie.
  11. Sprzedawca ma prawo ograniczyć dostępne sposoby płatności do kilku bądź do
    jednego, za poszczególne bądź wszystkie towary. Sprzedawca może wymagać dokonania

przedpłaty w całości lub części, niezależnie od wybranego sposobu płatności oraz faktu
zawarcia umowy sprzedaży.

  1. Niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia produktu przechodzi na
    kupującego z chwilą wydania przez sprzedawcę zamawianego produktu przewoźnikowi. Z
    chwilą wydania przewoźnikowi zamawianego produktu przechodzą na klienta niebędącego
    konsumentem także wszystkie korzyści i ciężary z towarem związane. Sprzedawca w takim
    wypadku nie ponosi odpowiedzialności za utratę, ubytek, uszkodzenie od momentu przyjęcia
    go przez przewoźnika aż do wydania go klientowi.
  2. Klient nie będący konsumentem obowiązany jest zbadać przesyłkę w czasie i w
    sposób przyjęty przy przesyłkach tego rodzaju. Jeżeli stwierdzi, że nastąpił ubytek lub
    uszkodzenie produktu w czasie jego transportowania, obowiązany jest dokonać wszelkich
    czynności niezbędnych i potrzebnych do ustalenia odpowiedzialności przewoźnika.
  3. Sprzedawca informuje, że zgodnie z art. 558 § 1 Kodeksu Cywilnego
    odpowiedzialność z tytułu rękojmi za produkt wobec klienta nie będącego konsumentem
    zostaje wyłączona.
  4. Odpowiedzialność sprzedawcy jest ograniczona w ramach pojedynczego roszczenia,
    jak i za wszystkie roszczenia w sumie, do wysokości zapłaconej. Sprzedawca ponosi
    odpowiedzialność tylko za typowe szkody przewidywalne w momencie zawarcia umowy i nie
    ponosi odpowiedzialności z tytułu utraconych korzyści.
  5. Wszelkie spory między sklepem internetowym a klientem niebędącym konsumentem
    zostają poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę sprzedawcy.
    §14 Postanowienia końcowe
  6. Sklep internetowy honoruje wszelkie prawa Klientów przewidziane w przepisach
    obowiązującego prawa.
  7. Jeśli obowiązujące prawo przyznaje Klientom będącym konsumentami korzystniejsze
    obowiązkowe i wymagane prawem uregulowania niż te, które są zawarte w niniejszym
    Regulaminie, odpowiednie postanowienia Regulaminu są bezpośrednio zastępowane przez
    konkretne normy obowiązującego prawa i tym samym są wiążące dla w/w właściciela.
  8. Wszelkie treści zamieszczone na stronie Sklepu internetowego (wliczając w to
    grafikę, teksty, układ stron i logotypy) korzystają z ochrony przewidzianej dla praw
    autorskich i są wyłączną własnością Sprzedawcy. Wykorzystywanie tych treści bez pisemnej
    zgody Sprzedawcy skutkuje odpowiedzialnością cywilną oraz karną.
  9. Właściciel sklepu, jako administrator danych osobowych, informują Pana/ Panią, iż:
  • podanie danych jest zawsze dobrowolne ale niezbędne do realizacji zamówienia;
  • osoba podająca swoje dane osobowe ma nieograniczone prawo dostępu do
    wszystkich treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia (prawo do bycia
    zapomnianym), ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do
    cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania,
    dane mogą być udostępnione jednak właściwym organom państwa w sytuacji gdy
    odpowiedni przepis tego będzie wymagał.
  • Podstawą przetwarzania danych osobowych będzie art. 6 ust. 1 pkt a) oraz treść
    ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.;
  • dane osobowe będą przechowywane i przetwarzane przez okres niezbędny do
    zakończenia przetwarzania i realizacji zamówienia lecz nie dłużej niż przez okres 3 lat (2
    lata okres to okres reklamacji i 1 rok na ewentualnie inne roszczenia i sytuację wyjątkowe)
  • osoba udostępniająca swoje dane osobowe ma prawo wniesienia skargi do UODO
    gdy uzna że przetwarzanie danych osobowych dotyczących realizacji zamówienia narusza
    przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016
    r.;”
  1. W zakresie przetwarzania danych osobowych niniejszego sklepu nie został
    stwierdzony przez Komisję Europejską odpowiedni stopień ochrony w drodze decyzji ale
    dane będą odpowiednio zabezpieczone za pomocą rozwiązań i środków
    informatyczno/prawnych.
  2. Państwa dane będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany w tym również w
    formie profilowania.
  3. W pozostałych kwestiach nieuregulowanych zapisami niniejszego Regulaminu mają
    zastosowanie odpowiednie przepisy prawa polskiego.
  4. Zmieniony Regulamin wiąże Klientów jeżeli zostały zachowane wymagania
    określone w art. 384 Kodeksu cywilnego (tj. Klient został prawidłowo powiadomiony o
    zmianach).
  5. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu z ważnych
    przyczyn to jest:
    a) zmiany przepisów prawa;
    b) zmiany sposobów płatności i dostaw;
    c) zmiana kursu walut,
    d) zmiany sposobu świadczenia usług drogą elektroniczną objętym regulaminem,
    e) zmiany danych Sprzedawcy, w tym adresu poczty elektronicznej, numeru telefonu.
  6. Zmiany regulaminu nie mają wpływu na złożone i realizowane już zamówienia, do
    nich zastosowanie ma regulamin obowiązującym w chwili złożenia zamówienia. Sprzedawca
    o zamierzonej zmianie informuje na stronie sklepu co najmniej na 30 dni wcześniej. W
    przypadku braku akceptacji zmienionego regulaminu Usługobiorcy mogą w terminie 30 dni
    od dnia otrzymania wiadomości wypowiedzieć umowę ze skutkiem natychmiastowym.
  7. Spory powstałe w wyniku świadczenia usług na podstawie niniejszego Regulaminu
    zostaną poddane pod rozstrzygnięcie Sądowi Powszechnemu według wyboru Klienta
    będącego jednocześnie konsumentem, zgodnie z właściwymi przepisami prawa polskiego.
  8. Załączniki do Regulaminu stanowią jego integralną część.
  9. Umowa sprzedaży zawierana jest w języku polskim, o treści zgodnej z Regulaminem.
  10. Klienci w/w sklepu mogą uzyskać dostęp do niniejszego Regulaminu w każdym
    czasie za pośrednictwem odsyłacza zamieszczonego na stronie głównej serwisu oraz
    pobrać go i sporządzić jego wydruk, komercyjne wykorzystanie podlega jednak ochronie
    Kancelarii Prawnej LEGATO.
  11. Regulamin wchodzi w życie z dniem 12.06.2023 r.
    Nota o prawach autorskich do Regulaminu Sprzedaży
    Właścicielem wszystkich materialnych praw autorskich do wzorca niniejszego Regulaminu
    Sprzedaży jest Kancelaria Prawna LEGATO, która udzieliła niniejszemu sklepowi
    niewyłącznego i niezbywalnego prawa do wykorzystywania tego Regulaminu Sprzedaży do
    celów związanych z własną działalnością handlową w Internecie oraz rozciąga ochronę
    prawną na w/w dokument na czas trwania umowy. Kopiowanie oraz rozpowszechnianie
    wzorca niniejszego Regulaminu Sprzedaży bez zgody Kancelarii Prawnej LEGATO jest
    zabronione i może podlegać odpowiedzialności zarówno karnej jak i cywilnej. Sprzedawcy

internetowi mogą dowiedzieć się więcej o możliwości korzystania z wzorca Regulaminu
Sprzedaży na stronie http://www.kancelaria-legato.pl/

Międzynarodowa wysyłka

Dostarczamy produkty na całym świecie

Gwarancja satysfakcji

Twój komfort to nasz priorytet

Polska firma, światowe standardy

Nasze kosmetyki dorównują najbardziej prestiżowym markom zagranicznym

Bezpieczne płatności

Twoje dane są u nas w pełni chronione